Sain Jadeketulta Kissoja ja käsitöitä -blogista tunnustuksen.

1317921848_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ja nyt mun pitäs kertoo itestä kaheksan asiaa... vaikeeta...

1. Inhoan siivoamista, meillä siivotaan sillon ku mies alottaa.=)

2. Kudon kaikkein mieluiten villalangasta, puuvillalangat yms. on ruvennu vähän tökkimään. Tiskirättejä kyllä teen niistä nykyään.=)

3. Kirppareilta ostan aina Harlequin -kirjoja, jos vaan löydän.=) Sit jään niihin ihan koukkuun ja pakko saaha lukee heti. Muuten yleensä luen vaan suomalaisten kirjailijoiden kirjoja, vaikkakin nykyään aika vähän. Oma rauhallinen aika menee yleensä käsitöiden tekoon.

4. Oon yrittäny kiinnostua ruoanlaitosta enemmän. Oon opiskellu suurtalouskokiks, mutta oikeesti inhoan sitä. En ookaan niitä töitä juurikaan tehny. Leivon paljon, paljon mieluummin.

5. Oon tosi huono keksimään mitä kirjottaisin itestä, joten jääköön tähän. Mutta jos jotain joku haluaa tietää ni kysy vaan, voin vielä ne kolme kohtaa lisätä.=)

Sit tää tunnustus pitäis jakaa vielä kaheksalle eteenpäin, mutta sen jätän nyt valitettavasti tekemättä. Oon kauheen huono vastaanottamaan ja laittamaan eteenpäin tämmösiä tunnustuksia, vaikka kivahan niitä on saaha.

 

Ja taas lisäänty tuo lankamäärä, mutta tää ei haittaa yhtään.=) Laitoin Novitalle palautetta, kun oli Puro batikissa samassa erässä erisävystä lankaa. Tänään tuli postissa sinistä Nalle kukkaketoa 3 kerää ja vielä yks kerä Puro batikia. Tulipa sopivan väristä, ku meillä on noita poikia. Jos olisin ihan ite päättäny langan värin, ni olis ollu jotain punasta.=)